AnK - 2009-07-12 15:15:03

Powołuje się na moc duchów przyrody i wykorzystuje siły natury. Jej opanowanie pozwala na kontrolowanie ognia, wody, powietrza i ziemi w sposób zależny od zaklęcia. Do tej kategorii zaliczają się także czary wpływające na Astral.

Szamanizm Powietrza
Zaklęcia pozwalające na manipulowanie powietrzem, w celu chociażby wytworzenia bariery ochronnej czy odrzucenia przeciwnika. Przydatnym i często używanym czarem z tej grupy jest Levitation. Rei Wing z kolei pozwala na zwiedzanie podmorskich głębin, po wytworzeniu dookoła siebie wielkiej bańki powietrza.

Szamanizm Ziemi
Nad tymi zaklęciami ma się największą kontrolę, jako że mag ma kontakt z ziemią, od której w końcu bierze siły. Słabym punktem tych czarów jest to, że nie można zranić nimi stworzeń latających.

Szamanizm Ognia
Zaklęcia tej kategorii mają destruktywną moc ognia. Zdolne są przekształcić dużą powierzchnię w gorejące pole, albo można kierować je w jeden punkt. Mają także dodany efekt czynienia przedmiotów łatwopalnymi - spalić więc można nimi niemal wszystko.

Szamanizm Wody
Czary te działają na odwrotnej zasadzie, niż Szamanizmu Ognia. Tu bronią jest bardzo niska temperatura. Niektóre zaklęcia pozwalają unieruchomić przeciwnika poprzez zamrożenie go.

www.odk1.pun.pl www.vixeriaots.pun.pl www.darkghosts.pun.pl www.psd-gta.pun.pl www.uprising.pun.pl